banner
banner
0
Prihlásenie
E-mail:

Heslo:
Obnovenie hesla
Registrácia
 Nákupný košík
Nákupný košík

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt.
PES
MAČKA
AKVARISTIKA
VTÁKY
HLODAVCE
TERARISTIKA
OSTATNÉ ZVIERATÁ
JAZIERKA
ZÁHRADA
VČELÁRSKE POTREBY



 Kontaktný formulár

*Meno:

*E-mail:

Váš telefón:

*Vaša správa/otázka:
*Kontrolný kód:
 
6187

Opíšte kód z políčka, slúži ako ochrana proti SPAM.
*údaje musia byť vyplnené
 Najsledovanejšie

Postroj Comfort Classic

Postroj Comfort Classic Postroj Comfort Classic Kvalitný nastavi...

6.00 EUR s DPH

Tabuľka Pozor Pes

Tabuľka Pozor Pes Tabuľka Pozor Pes Výstražné plastové tab...

1.50 EUR s DPH

Polo-sťahovací dvojradový obojok

Polo-sťahovací dvojradový obojokPolo-sťahova cí dvojradový obojok Dvojrad...

3.50 EUR s DPH

Pelech pre psy Ceno hnedý

Pelech pre psy Ceno hnedý Pelech pre psy Ceno hnedý Pohodlný ováln...

37.10 EUR s DPH

Farbiarsky obojok zdobený

Farbiarsky obojok zdobený Farbiarsky obojok zdobený Kvalitný obojo...

10.50 EUR s DPH

 Novinky e-mailom
Pre odoberanie alebo zrušenie odoberania noviniek vyplňte svoj e-mail:
https://www.airsoftarmyshop.sk
https://www.x-tricko.sk/
https://www.kutilmax.sk/
https://www.dianahunter.sk/
https://www.dianaryby.sk/
Reklamačný poriadok

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

-Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

-V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy môže reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka.

-Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti.

-Kupujúci je povinný si reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení závady, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.

-Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na závady, ktoré zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.

Právo na záruku zaniká v prípade, že:

-k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim

-nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na

používanie

-neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru

-používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru

 

-zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar

-poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním

-používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

-záruka sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu avšak nie na dobierku (dobierka nebude prebratá), alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu.

 

K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený: Reklamačný formulár

 

 

-predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

-predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu do 30dní od dňa prijatia reklamovaného tovaru.

 

-pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas.

O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.

 

-pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).

-reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

-oprávnená záručná reklamácia je bezplatná



Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.
Ďalšie informácie o našich súboroch cookie a ich využívaní.  Ok