|
Dobrý deò, ste neprihlásený, prihláste sa | |
alebo zaregistrujte sa ako firma , obèan |
|
|
Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt. |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I Základné ustanovenia
Prevádzkovate¾ internetového E-shopu Chovate¾ské potreby https://www.zoomax.sk/
1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ïalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:
ZooMax Alena Jakubková
IÈ: 14326213
DIÈ:1022407078
IÈ DPH:SK1022407078
so sídlom: Vranove nad Top¾ou
Firma je zapísaná v registeri ObÚ vo Vranove nad Top¾ou 713-2914
Zodpovedná osoba a kontakt: Cyril Jakubko +421 915 914720
email: info@zoomax.sk
telefón: +421 915 851920
(ïalej len „predávajúci“)
Kamenná predajòa:
ZooMax Alena Jakubková
Hronského 1195
Vranov nad Top¾ou 09301
Zodpovedná osoba a kontakt: Cyril Jakubko +421 915 914720
Pracovná doba:
Po-Pi 9:00-12:00 obed 13:00-17:00
So 9:00-12:00
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebite¾a tel. è.: 051/ 7721 597 fax. è.: 051/ 7721 596 e-mail: pr@soi.sk
2 Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikate¾skú èinnos ako spotrebite¾, alebo v rámci svojej podnikate¾skej èinnosti (ïalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetové adrese….. (ïalej je „internetový obchod“).
3 Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddelite¾nou súèasou kúpnej zmluvy. Odchylne dojednanie v kúpnej zmluve má prednos pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
4 Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II Informácie o tovare a cenách
1 Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevyluèuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
2 Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrie kúpnu zmluvu oh¾adom tohoto tovaru
3 V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácia o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode platí len v prípadoch, keï je tovar doruèovaný v rámci územia Slovenskej republiky.
4 Prípadné z¾avy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinova, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.
III Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1 Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikaèných prostriedkov na dia¾ku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
2 Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
-prostredníctvom svojho zákazníckeho úètu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
-vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
3 Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, poèet kusov tovaru, spôsob platby a doruèenia.
4 Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolova a meni údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlaèidlo Odosla objednávku. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
5 Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim.
Oznámení o prijatí objednávky je doruèené na emailovú adresu kupujúceho. / Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.
6 V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splni, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
7 Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zruši objednávku, pokým nie je kupujúcemu doruèené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zruši objednávku telefonicky na telefónnom èísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.
8 V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný doda kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky pod¾a týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytoèného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.
IV Zákaznícky úèet
1 Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupova do svojho zákazníckeho úètu. Zo svojho zákazníckeho úètu môže kupujúci vykonáva objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednáva tovar tiež bez registrácie.
2 Pri registrácii do zákazníckeho úètu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádza správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívate¾skom úète je kupujúci pri akejko¾vek ich zmene povinný aktualizova. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom úète a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
3 Prístup k zákazníckemu úètu je zabezpeèený užívate¾ským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachováva mlèanlivos oh¾adom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho úètu. Predávajúci nenesie zodpovednos za prípadné zneužitie zákazníckeho úètu tretími osobami.
4 Kupujúci nie je oprávnený umožni využívanie zákazníckeho úètu tretím osobám.
5 Predávajúci môže zruši užívate¾ský úèet, a to najmä v prípade, keï kupujúci svoj užívate¾ský úèet dlhšie nevyužíva, èi v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
6 Kupujúci berie na vedomie, že užívate¾ský úèet nemusí by dostupný nepretržite, a to najmä s oh¾adom na nutnú údržbu hardvérového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardvérového a softwarového vybavenia tretích osôb.
V Platobné podmienky a dodanie tovaru
1 Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru pod¾a kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplati nasledujúcimi spôsobmi:
-bezhotovostne prevodom na bankový úèet predávajúceho èíslo úètu: 2620019457/1100, vedený Tatra Banka a.s. (ïalej len "úèet predávajúceho");
-bezhotovostne platobnou kartou
-bezhotovostne prevodom na úèet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány….,
-dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru,
-v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na prevádzke,
-v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na výdajni zásielok.
2 Spoloène s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplati predávajúcemu náklady spojené s dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ïalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ïalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.
3 V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
4 V prípade platby prostredníctvom platobnou brány postupuje kupujúci pod¾a pokynov príslušného poskytovate¾a elektronických platieb.
5 V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplati kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový úèet predávajúceho.
6 Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu èi inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.
7 Pod¾a zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystavi kupujúcemu pokladnièný doklad. Zároveò je povinný zaevidova prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
8 Tovar je kupujúcemu dodaný:
-na adresu urèenú kupujúcim v objednávke
-prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci urèil,
-osobným odberom v prevádzkarni predávajúceho.
9 Vo¾ba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
10 Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatoèné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
11 Ak je predávajúci pod¾a kúpnej zmluvy povinný doda tovar na miesto urèené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevzia tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doruèova opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplati náklady spojené s opakovaným doruèovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doruèenia.
12 Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolova neporušenos obalov tovaru a v prípade akýchko¾vek vád toto bezodkladne oznámi prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedèujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevzia.
13 Predávajúci vystaví kupujúcemu daòový doklad – faktúru. Daòový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho./Daòový doklad je priložený k dodávanému tovaru.
14 Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednos za náhodnú stratu, poškodenie èi znièenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnos tovar prevzia, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
VI Odstúpenie od kúpnej zmluvy - (zásielkový obchod)
1 Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikate¾skú èinnos ako spotrebite¾, má právo od kúpnej zmluvy odstúpi aj bez uvedenia dôvodu.
2 Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
-odo dòa prevzatia tovaru,
-odo dòa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy nieko¾ko druhov tovaru alebo dodanie nieko¾kých èastí
-odo dòa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
3 Kupujúci nemôže okrem iného odstúpi od kúpnej zmluvy:
-o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
-o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finanèného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže dôjs v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy.
-o dodávke tovaru, ktorý bol upravený pod¾a priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru urèeného osobitne pre jedného kupujúceho.
-o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vráti z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
-o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo obrazových záznamov, kníh alebo poèítaèového softvéru, ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil.
-o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosièi, ak sa jeho poskytovanie zaèalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil , že bol riadne pouèený o tom, že vyjadrením tohoto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
-v ïalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona è. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebite¾a pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na dia¾ku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.
4 Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odosla prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
5 Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vráti predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže by vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
6 Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho v prípade neosobného spôsobu doruèenia tovaru: (nevzahuje sa na osobné prevzatie tovaru v mieste predávajúceho).
V súlade so zákonom máte ako zákazník právo odstúpi od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, ak sú splnené podmienky uvedené nižšie. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok:
Formulár pre odstúpenie od zmluvy
Ak ste už tovar obdržali a prevzali, zašlite ho spä na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:
-tovar musí by v pôvodnom nepoškodenom obale
-tovar musí by spôsobilý na ïalší predaj
-tovar musí by nepoškodený , v prípade podozrenia na nefunkènos výrobku si predajca vyhradzuje právo na preverenie funkènosti v odbornom servise.
-tovar musí by kompletný (vrátane príslušenstva, záruèného listu, návodu atd.)
-zašlite spolu s dokladom o kúpe
Tovar, prosíme, posielajte doporuèene a poistený, nako¾ko neruèíme za jeho prípadnú stratu, alebo poškodenie na ceste k nám (doporuèene neznamená na dobierku - na dobierku zaslaný tovar nepreberáme!).
Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
Tovar zasielajte na adresu:
Zoomax
Hronského 1195
09301 Vranov nad Top¾ou
Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš úèet a to najneskôr do 14 pracovných dní po odstúpení od zmluvy.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žia¾ môc akceptova odstúpenie od spotrebite¾skej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspä.
7.Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vráti prijaté peòažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
8.Tovar musí vráti kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a nezneèistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne zapoèíta proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
9.Predávajúci je oprávnený odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keï výrobca, dovozca alebo dodávate¾ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peòažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom urèeným kupujúcim.
VII Práva zo zodpovednosti za vady
1 Úvodné ustanovenie zodpovednosti za vady
-zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
-zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri jeho prevzatí. Pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.
-všeobecná záruèná doba je 24 mesiacov. Záruèná doba zaèína plynú od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany..
-vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záruèná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záruènej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatni najneskôr v deò nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú.
2 Zaruèujeme, že v dobe prechodu nebezpeèenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru bez vád, najmä, že:
a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokia¾ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno vzh¾adom na povahu Tovaru oèakáva;
b) je vhodný na úèely, ktoré sme uviedli alebo na úèely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
c) zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené pod¾a vzorky;
d) je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
e) spåòa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;
f) nie je zaažené právami tretích strán.
3 Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)
-Ak je Vám Tovar doruèený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ¾ahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoloènosti nepreberali a aby ste nám túto skutoènos bezodkladne oznámili na telefónnom èísle: 0950 346 160 alebo e-mailom na info@zoomax.sk
-v prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný bez zbytoèného odkladu uplatni reklamáciu spôsobom pod¾a bodu nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spoèívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme prihliada.
-právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatni spôsobom pod¾a bodu
nižšie bez zbytoèného odkladu po tom, èo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záruènej doby.
-záruka sa vzahuje len na výrobné vady Tovaru. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatni najmä na vady spôsobené opotrebením, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevhodných podmienkach a pod.
-nie ste oprávnený uplatni si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na òu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná z¾ava z Ceny Tovaru.
4.Kupujúci má právo odstúpi od zmluvy
-ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstráni a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užíva ako vec bez vady,
-ak nemôže tovar riadne užíva pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
-ak nemôže riadne tovar užíva pre väèší poèet vád tovaru.
5 Predávajúci je povinný prija reklamáciu v ktorejko¾vek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebite¾ môže reklamáciu uplatni aj u osoby urèenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebite¾a vybavuje osoba urèená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybavi iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vyda písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, èo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6 Ak spotrebite¾ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo urèená osoba je povinný pouèi spotrebite¾a o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebite¾a, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatòuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo urèená osoba povinný urèi spôsob vybavenia reklamácie ihneï, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dòa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dòa uplatnenia reklamácie. Po urèení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybavi ihneï, prièom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybavi aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trva dlhšie ako 30 dní odo dòa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpi alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.
7 Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dòa uplatnenia reklamácie.
8 Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
9 V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu úèelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatni v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záruènej doby.
10 Vo¾bu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.
11 Práva a povinnosti zmluvných strán oh¾adom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona è. 40/1964 Zb. Obèianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom è. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebite¾a v znení neskorších predpisov.
12 Ïalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosou predávajúceho za vady upravuje reklamaèný poriadok predávajúceho.
VIII Alternatívne riešenie sporu so spotrebite¾mi
1 Máte právo obráti sa na Nás so žiadosou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: info@zoomax.sk , ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiados zamietavo alebo na òu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo poda návrh na zaèatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ïalej len „Subjekt“) pod¾a zákona è. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebite¾ských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ïalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).
2 Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby pod¾a § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR.
-Návrh môžete poda spôsobom urèeným pod¾a § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
-Ïalej máte právo zaèa mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
IX Doruèovanie
1 Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doruèova prostredníctvom elektronickej pošty.
2 Kupujúci doruèuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doruèuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom úète alebo v objednávke.
X Ochrana osobných údajov.
V súlade so zákonom è. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov s úèinnosou od 25.5.2018 (ïalej ako nový zákon).
Súèasou týchto Zásad ochrany osobných údajov sú aj Cookie pravidlá.
Dotknutou osobou sa v tomto prípade rozumie:
a) fyzická osoba, ktorá vykonala registráciu prostredníctvom registraèného formulára,
b) fyzická osoba, ktorá sa prihlásila do internetového obchodu,
c) fyzická osoba, ktorá vykonala nákup,
d) fyzická osoba, ktorá sa prihlásila na odber marketingových informácii.
Vo všetkých vyššie uvedených prípadoch sa vyžaduje, aby dotknutá osoba v zmysle §15, odsek (1) nového zákona vykonaním registrácie, prihlásením, nákupom alebo prihlásením sa na odber marketingových informácii bola fyzická osoba, ktorá dovàšila 16 rokov veku. Ak má dotknutá osoba menej, ako 16 rokov, takéto spracúvanie osobných údajov je zákonné iba za podmienky a v rozsahu, v akom takýto súhlas poskytol alebo schválil jej zákonný zástupca.
Prevádzkovate¾om v zmysle nového zákona §5, odsek (o) sa rozumie:
Chovate¾ské potreby ZooMax, zapísaná v živnostenskom / obchodnom registri ObÚ vo Vranove nad Top¾ou 713-2914
Hronského 1195
093 01 Vranov nad Top¾ou
Slovenská republika
IÈO: 14326213
Tel.: +42157 4421539
E-mail: info@zoomax.sk
(ïalej ako prevádzkovate¾)
Osobnými údajmi v zmysle nového zákona è. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov sú osobnými údajmi údaje, ktoré priamo alebo nepriamo identifikujú fyzickú osobu, hlavne na základe všeobecne použite¾ného identifikátora, iného identifikátora alebo online identifikátora.
Ak požiada kupujúci o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzda. Predávajúci má právo za poskytnutie informácie pod¾a predchádzajúcej vety požadova primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie informácie.
Kupujúci má právo kedyko¾vek bezplatne požiada predávajúceho, aby jeho osobné údaje vymazal z databázy.
XI Závereèné ustanovenia
1 Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebite¾a vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
2 Predávajúci nie je vo vzahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona è. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebite¾a v znení neskorších predpisov.
3 Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ïalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírova, upravova alebo inak používa webové stránky alebo ich èas bez súhlasu predávajúceho.
4 Predávajúci nenesie zodpovednos za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho urèením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používa postupy, ktoré by mohli ma negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonáva žiadnu èinnos, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožni neoprávnene zasahova èi neoprávnene užíva programové vybavenie alebo ïalšie súèasti tvoriace internetový obchod a užíva internetový obchod alebo jeho èasti èi softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho urèením èi úèelom.
5 Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
6 Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meni èi dopåòa. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu úèinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú úèinnos dòom 24.11.2022