|
Dobrý den, jste nepøihlášen, pøihlaste se | |
nebo zaregistrujte se jako firma , obèan |
|
|
Váš nákupní košík neobsahuje žádný produkt. |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
Reklamaèné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
-Reklamova je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
-V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy môže reklamáciu vybavi až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Obèianskeho zákonníka.
-Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Záruèná doba zaèína plynú dòom prevzatia tovaru od prepravnej spoloènosti.
-Kupujúci je povinný si reklamáciu uplatni bezodkladne u predávajúceho, a to hneï po zistení závady, inak kupujúcemu zaniká právo voèi predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
-Kupujúci ma právo uplatni si u predávajúceho záruku len na závady, ktoré zavinili predávajúci, dodávate¾ alebo výrobca a vzahuje sa naò záruka.
Právo na záruku zaniká v prípade, že:
-k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim
-nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na
používanie
-neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru
-používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru
-zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar
-poškodením tovaru nadmerným zaažovaním
-používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpeènostnými predpismi alebo iným porušením záruèných podmienok.
-záruka sa nevzahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho èasti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnos výrobku teda nemožno považova za vadu a nedá sa reklamova.
reklamovaný tovar je potrebné zasla na našu adresu avšak nie na dobierku (dobierka nebude prebratá), alebo osobne donies na kontaktnú adresu.
K tovaru je potrebné pripoji kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúèame priloži vyplnený: Reklamaèný formulár
-predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Ak nie je možné potvrdenie doruèi ihneï, musí sa doruèi bez zbytoèného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
-predávajúci je povinný vybavi reklamáciu do 30dní od dòa prijatia reklamovaného tovaru.
-pri odstránite¾nej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a vèas.
O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadova namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzh¾adom na cenu tovaru alebo závažnos chyby.
-pri výskyte neodstránite¾nej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný úèel, má kupujúci právo buï na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peòazí).
-reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skonèí reklamaèné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
-oprávnená záruèná reklamácia je bezplatná